Teflon
Mag ik even vragen waar je die precies gestoken hebt. Ik heb nogal wat ervaring met het goedje en als er nu één materiaal is dat ik helemaal niet in mijn ophanging wil is het wel Teflon.
Niet persoonlijk opvatten Zjaggy, laat mij even verduidelijken: Teflon vloeit, het is niet drukbestendig en is niet slijtvast. Even enkele voorbeelden om te verduidelijken. Je neemt een staaf Teflon van 50 mm doorsnede, halve meter lengte (niet doen, het kost je een fortuin

) en klemt die in zodat hij een twintigtal centimeter horizontaal zonder ondersteuning boven de vloer hangt. Na 1 nacht is de staaf al zo gebogen dat de onderkant een centimeter lager komt. Voorbeeld twee: neem een hamer en sla niet te hard op dezelfde staaf: de hamerindruk blijft er definitief in. Derde voorbeeld: meet de lengte van de staaf op bij kamertemeratuur en vervolgens na een nachtje diepvries: het lengteverschil zal je met verstomming slaan. DIT IS VOLGENS MIJ GEEN MATERIAAL DAT IN EEN OPHANGING THUISHOORT. Het vloeit zodanig dat je na enkele bochten alweer speling hebt. TENZIJ je het over glasgevulde Teflon of iets van die strekking hebt. Ik zou wat spacers betreft eerder naar POM gaan.