Ik ga me ook op de ontwikkeling van een pompke werpen denk ik. Net bij de garage geweest om de F terug op hoogte te zetten (stond al 3 cm te laag) en weet je wat die mannen daarvoor durven vragen?

46€

Ze beweren dat er een halve liter vloeistof bij is gedaan
Ik ben wel een andere richting op aan het denken dan Sander. Waarom niet mijn duikfles gebruiken (200Bar is al iets hé)? Dan heb ik enkel een klein drukvat nodig waar de vloeistof in moet met een vloeistoftrap zodanig dat ik geen perslucht inblaas en twee reduceerventielen.
Hoe werkt het systeem nu weer precies? Is het enkel een hoeveelheid vloeistof die bijgevuld of afgetapt moet worden of moet er ook gas bij?
Ik dacht enkel vloeistof maar hoor het graag nog eens van specialisten.
Groeten,
TV