




Thomas schreefColonIk heb nog zo'n splitter liggen.
Hij mag voor € 55 weg.
Thomas

Thomas schreefColonIk heb nog zo'n splitter liggen.
Hij mag voor € 55 weg.
Thomas

lucas schreefColonTL-Rev schreefColonThomas schreefColonIk heb nog zo'n splitter liggen.
Hij mag voor € 55 weg.
Thomas
Wil ik hebben als Lucas hem niet hoeft en mits in goede staat!!
De jongste van ons forum heeft me overtuigd om .... geen splitter te plaatsen

lucas schreefColonDe jongste van ons forum heeft me overtuigd om .... geen splitter te plaatsen


Bruno schreefColonlucas schreefColonDe jongste van ons forum heeft me overtuigd om .... geen splitter te plaatsen![]()
Ach zijn ze weer bezig geweest, dat je een LE moet origineel houden enzo, alsof ze zo uniek zijn. Op de Kempenrit zie je er meer dan andere modellen. begrijp me niet verkeerd, ik vind ze er nog altijd schitterend uitzien, maar waarom zou een LE niet en een andere F wel een splitter mogen ? ik snap de logica van de "origineel-puriteinen" nog steeds niet. als het de wagen technisch ten goede komt, is er geen reden iets niet te plaatsen, zeker niet als het de MG snuit er bruuter door maakt, met dan zelfs een modificatie die eigenlijk als OEM kan bestempeld worden.
Als iedereen zijn MG origineel zou laten, kunnen we net zo goed dit forum sluiten.![]()

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.