


Demor schreefColonNu is hij toch weg, dus mischien een nieuwe F rijder in het land.




Nee de kap wil dan niet meer 100% vlak liggen en je hebt....

Demor schreefColonNee de kap wil dan niet meer 100% vlak liggen en je hebt....
Maar dit is wel heel erg, hij steekt gewoon nog 15cm omhoog
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.