StevenMG schreefColonIk heb zo'n lijst geregeld met trimcodes.
Ik zal hem inscannen en posten.
Perfect




remcovankuilenburg schreefColonTop dat je het hebt kunnen regelen. Ad is heel blij denk ik nu


remcovankuilenburg schreefColonIk denk dat jij meer weet dan de Engelsen die de F en TF hebben gemaakt. Binnekort gaan ze jou bellen voor de info.




Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.