


remcovankuilenburg schreefColonDank je wl dokter. Dan ga ik hem een op een wisselen en gooi de unit weg.

Bruno schreefColonInderdaad, de airbag zelf is hetgeen een verval datum heeft, de unit niet.
Gewoon alleen de luchtzak(ken) dus.

Demor schreefColonVervaldatum![]()
![]()
![]()








Bruce schreefColonlastig, want degene die uit schade F-jes komen wil je juist liever niet hebben.

remcovankuilenburg schreefColon
Ik denk niet dat ze hem terug stoppen en dan verkopen
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.