In geen enkele van mijn auto's zit een duur audiosysteem, en toch zit ik vele uren per dag achter het stuur. Gewoonweg omdat het nooit optimaal wordt.
(heb het wel gehad in m'n 75 maar er geen enkele meerwaarde van ervaren)
Ja. ik heb nog steeds van die grote zwarte schijven waar muziek in staat gegroefd





