door Superboer » zo maart 01, 2009 9:07 pm
Ik denk dat ik de accu, die dus nog geen drie maanden oud is, één dezer dagen opnieuw oplaad zoals Bruno hierboven heeft beschreven.
Of een druppellader voor mij zo handig is, betwijfel ik. Mijn F staat namelijk altijd buiten (op de oprit naast het huis, dus gelukkig niet op de openbare weg). Misschien dat ik toch voor de onderbreker ga, vooral nu ik van Jager verneem dat er een bypass mogelijkheid is voor de radio.
Mijn dank voor alle tips en reacties!
MGF British Racing Green - 1999
MGF Silver 2001 (Sold in 2011)
Audi A4 Avant - 2017
Wi-j komt altied weer terug!