




Een goede olie is een teflon-gel-achtig-vet/olie.


anders bestel ik het wel via mij neefje heet een garage in oevel ... btw waar is jouw regio eigenlijk??
@ Erik, als ik ooit een bus beloofd heb en ze nooit gegeven, mag je me dat altijd vragen, ik onthou immers niet alles.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.