
remcovankuilenburg schreefColonBruce schreefColonMM, heb ik nooit eerder gezien, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de F helemaal niets vonden, maar het valt mee..
Jerremy heeft een keer toegegeven dat hij de TF erg leuk vind en er een heeft. Maar of dat waar is.




Bruno schreefColonDonald Duck wagen ? In mijn ogen toch de betere SUV op de markt tegenwoordig.


Herbie schreefColonMGF 1996
http://www.youtube.com/watch?v=HcPpzknw5CY
"dudabdah dudabdah dudabdah ahhh"

Ian schreefColonhahaha
Die mg rally wagen rijdt meer in de heg dan op de baan, en hij geraakt amper vooruit![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xFg3wZle ... re=related
snelle kevers die rally doen!
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.