

Arjan schreefColon:shock: Is dit jouw tweede HGFHoeveel km. heb je nu op de teller staan?
(...)



Sander schreefColonEerlijke prijs voor de gedane werkzaamheden. En issie nu veeeeeel sneller ?
Serieus, afhankelijk van de grootte van de lasnaden en bramen in de inlaat en hoeveelheid vlakken krijg je er maximaal 5pk bij. Aannemelijker is een pk of 3.


Sander schreefColonVolgens mij wel.

Demor schreefColonWat is er mis dan volgens jou?
MGF schreefColonEn waar moet je dan precies naar vragen bij de garage?
Sander schreefColonLaat meteen de lasnaden uit het uitlaat spruitstuk terug veilen en laat de "vliesjes" van het spuitgieten uit de inlaat halen.
Beter nog, haal die spullen op en doe dat zelf dan is het zeker goed


Sander schreefColonDemor schreefColonWat is er mis dan volgens jou?
Wat bedoel je ?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.