



.:bert:. schreefColonIk vind het niet mis zonder 3e stoplicht, maar de vraag is: waar ga je dit dan wél zetten?? Aangezien het dus verplicht is.


mgf_stefke schreefColonzou het 3de stoplicht dan verplicht zijn bij het plaatsen tf klep.?
ik vind de foto met logo en zonder 3de licht wel meevallen,

Sander schreefColon.:bert:. schreefColonIk vind het niet mis zonder 3e stoplicht, maar de vraag is: waar ga je dit dan wél zetten?? Aangezien het dus verplicht is.
Auto's van voor een bepaald jaartal die standaard géén 3e remlicht hebben hoeven er ook te hebben als ze een TF klep plaatsen ?
MGF schreefColonIn Nederland is een derde remlicht alleen verplicht op auto's van ná 30 september 2000.


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.