door Ian » za feb 07, 2009 7:24 pm
spijtig genoeg niet. Ik heb het opgenomen maar je hoort het helemaal niet duidelijk. Ik vind het eerlijk gezegd wel rot. ALs ik soms gas geef, dan hoor je het rrr geluid. Hetzelfde geluid als je bv een tijd hebt stilgestaan dan krijg je dat geklep geluid ook een hele tijd, maar hier blijft het gewoon. en als ik meer gas geef dan hoor je het nog harder. Olie nog eens nagecheckt, zit perfect goed tusse min & max. Ik heb geen flauw benul wat het zou zijn.