

.:bert:. schreefColonMr. Dj M. schreefColonBert mag ik je vragen waarom je op zoek bent naar 15inch? Als je toch los velgen gaat aanschaffen kan je denk ik beter kijken naar 16 of 17 inch (al zullen die laatste volgens mij zeldzaam zijn, moeten wel op de wielnaaf passen).
Ik zou verder kijken en dan eigenlijk eerder kiezen voor de Brooklands velgen. Zo'n beetje zelfde design maar door de grote oogt het veel mooier
We zijn er ondertussen uit dat het om de Abingdon/Brooklands 16" cup-velgen gaat.



Bruno schreefColonT'zijn inderdaad mooie zeldzame velgen, alleen jammer dat er geen AP's achter passen. De prijs lijkt me meer dan ok, maar weet wel dat je voor minder dan 500 euro nieuwe TF160 wielen op je mat hebt liggen via magic wheels. Er moeten dan nog wel banden op uiteraard. De TF160 wielen zie je dan wel heel vaak, maar er passen wel AP's achter.


Bruno schreefColonCups zou ik niet zwart schilderen, want om de één of andere reden is dat niet mooi.
lucas schreefColonquote 1 Ik heb er nog een setje onder zitten
quote 2 Zeg nooit nooit ... je woont bijna in mijn tuin ... ik zal je de remkracht van de AP's eens irl laten voelen ; daarenboven als leverancier van ...




Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.