door Kasper » vr feb 20, 2009 7:59 pm
Ik zou nog even wat vertellen over de autojumble in Waalwijk:
Dit jaar wordt voor de 10e keer de Britse autojumble in Waalwijk georganiseerd, een gezellige dag op het gras van het Waalwijkse Lido.
Ieder jaar stromen de auto's van alle Britse merken uit alle jaren in massa's naar Waalwijk voor de Auto jumble. Op de velden van het Lido zoeken de clubs hun plaatsje zodat je een enorme verzameling van auto's (500+) kunt bewonderen. sommige zijn voor de hand liggend, andere zijn uniek en echt de moeite waard om nader te bekijken. Dit zorgt ervoor dat er voor iedereen een plaatsje is, of het nu oude Landrovers zijn, MG, Jaguars, Mini's of Rovers. Iedereen is welkom en IS aanwezig.
Om een voorbeeld te noemen: al meerdere jaren komende mensen van het MG-Rover forum in grote getale naar Waalwijk voor een gezellige meeting. Wat stoeltjes, een koelbox met wat lekkers, goede vrienden....
Meer heb je toch niet nodig!
Natuurlijk is er ook mogelijkheid om van je oude auto-onderdelen af te komen, of natuurlijk bij een ander wat op de kop te tikken. Dat kan dan uit een kofferbak komen of van een van de vele handelaren.
Voor de mensen die eens een MGF.be meeting hebben bezocht is het een heel vertrouwd gevoel, samen rond de auto's lopen, kletsen, een drankje erbij.....
Let wel: om met je auto op het gras te mogen moet het natuurlijk wel een Britse auto zijn. Maar kom je met de family mover uit een ander land: het terrein kom je natuurlijk gewoon ook gratis op!
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel