Antwerp Classic Salon 2009
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma maart 09, 2009 10:01 am

Het aantal F/TF onderdelen dat ik op de beurs heb gevonden (niet gekocht) was gelijk aan het aantal tijdens een 'magere editie' van Houten. Tel daarbij het aantal klassiekers die je er te zien krijgt, het aantal mensen die je er ontmoet en Antwerp Classic Salon is echt wel niet te missen.

en dan speciaal voor mgf.be, wel het één en ander bij onze sponsor Meguiar's gekocht.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » ma maart 09, 2009 11:13 am

Kasper schreefColonLet wel voor actieve leden van de MGCCA is dit dus moeilijk kiezen. Doe je een vergelijkbaar evenement in Nederland (BC&LS in Rosmalen) dan geldt Hetzelfde voor leden van de MGCCH.

Moeilijk kiezen voor de twee vindt ik geen optie, je gaat gewoon lekker op bezoek bij beiden. Als er ergens een feestje is en er zijn meer mensen die je kent dan verdeel je toch gewoon je tijd volgens je eigen inzicht?
    En als je als actief lid veel meer tijd bij de één dan bij de ander doorbrengt dan mag dat toch wel zeker?

Ik ga ook lid van MGCCA worden omdat ik sterk het gevoel heb dat ik vroeg of laat een MG oldtimer erbij wil. Dit heeft niks met m"n F enthousiasme te maken hoor.

Wat we nog vergeten te vermelden zijn over de beurs is het overweldigend aanbod aan miniaturen. Als je op zoek bent naar iets dan kan je daar wel een half dagje mee vullen...
    En hadden we ook al gezegd dat de afwerkingsgraad van de standen heel veel hoger ligt dan op bvb Houten? De mooiste stand van Houten is niks tegen de minste hier..... sorry maar dat moest toch gezegd.... Het is niet kwetsend bedoeld, maar gewoon een feit. Het helpt wel dat er een prijs voor de mooiste stand uitgereikt wordt. MGCCA heeft trouwens dit jaar de derde plaat weggekaapt met een oogverblindend mooie 1:1 schaalversie van een Midget. De tranen sprongen je in de ogen als je het zag :-) (zie ook foto)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma maart 09, 2009 12:13 pm

@ Carl:

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt: Ik kan met de beste wil van de wereld niet verantwoorden om een stand van MGF.be in Rosmalen neer te zetten (dat is dus een heel ander event dan Houten) En wellicht geldt hetzelfde voor Erik in Antwerpen. (tegenstrijdige belangen heet dat)

Ik denk dat het heel goed zou zijn om ons op dergelijke evenementen te tonen, helaas reken niet op mijn support als je zoiets in Nederland op British Cars & Lifestyle zou doen. ik kan dat vanuit mijn functie binnen de MGCCH niet verantwoorden.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    CONTACTCOLON

door Carl » ma maart 09, 2009 6:45 pm

Als je een keuze moet maken wie je vertegenwoordigt dan is dat op zich geen probleem, er is geen verplichting om iets te ondersteunen.
    De leden van mgf.be een fijn evenement onthouden omdat je ze niet op de hoogte mag brengen vindt ik minder keurig.
    Je vindt het toch niet erg dat ik het fantastische evenement in de kijker wil plaatsen hier? Of moet het een goed bewaard geheim blijven?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.

• Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma maart 09, 2009 7:10 pm

Carl schreefColonAls je een keuze moet maken wie je vertegenwoordigt dan is dat op zich geen probleem, er is geen verplichting om iets te ondersteunen.
    De leden van mgf.be een fijn evenement onthouden omdat je ze niet op de hoogte mag brengen vindt ik minder keurig.
    Je vindt het toch niet erg dat ik het fantastische evenement in de kijker wil plaatsen hier? Of moet het een goed bewaard geheim blijven?

Het is zeker niet de bedoeling om het tot een goed bewaard geheim te beperken, lees even terug en zie dat ik het een goed initiatief vind. Let wel ik heb meerdere keren de MGCCH vertegenwoordigd op een vergelijkbare beurs als het Classic Salon en ik weet maar al te goed wat voor werk en kosten erbij komen kijken.
    Vraag is of we dat kunnen en willen.

Zoiets bezoeken, Tja wellicht zouden we er in de forum events wat meer aandacht aan kunnen besteden. Ik zie dan wel graag dat er vanuit de breedte van mgf.be mensen met ideeën en voorstellen komen.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    CONTACTCOLON

door Carl » ma maart 09, 2009 7:40 pm

Mijn idee was dan ook vooral het bezoeken door mgf.be mensen.
    Zelf een stand zetten zou inderdaad moeilijker worden.
    Kan mij voorstellen dat de sponsors betere alternatieven hebben op de beurs; met alle respect uiteraard.
    Ik kan mij niet voorstellen dat er geen interesse in oldtimers is tussen de mensen van mgf.be.
    Misschien dat er op termijn ook wel een methode gevonden kan worden om het forum te laten vertegenwoordigen, maar eerst moet de beurs wel gekend worden binnen mgf.be natuurlijk, en dat kan enkel als de leden eens zelf komen kijken. Als je strikt een scheiding wil maken dan kan dat voor jezelf absoluut geen probleem zijn denk. Duidelijkheid is altijd een goed ding, en dat is heel positief bedoeld! :thumbsup: