Een vaste marge is er dus niet, maar de auto's met de meeste marge zullen echt wel de 10% halen, daar twijfel ik niet over


Sander schreefColonAllemaal blabla van autoverkopers en iedereen trapt erin![]()
Die 10% van Coen zal niet ver van de werkelijkheid zitten.









Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.