5 daagse MG Trip in the Cotswolds 20 - 24 mei 09
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo mei 27, 2009 10:12 am

    Even een beetje commentaar en extra info geven:

    Onze F met 'duidelijk' zichtbaar de nieuwere TF LE80 zeteltjes. De kleur matched leuk, maar Alcantara is wel wennen tov. het volleder. Je schuift net iets minder makkelijk in positie ;)
    Op het einde van dit straatje is het TopGear testtrack... we hadden geen toegang wegens opnames (de helicopter met camera hebben we wel zien rondcirkelen).
    Afbeelding

    Eveneens opgenomen in deze gallery wat foto's van bij een Bentley dealer. Hij had aardig wat Bentley's staan, maar ook een Spyker, een Zonda en deze 2nd-hand Koenigsegg. 't Is een tweedehandsje, tus een prijskaartje dat erbij hoort: 379000 GBP. Niet twijfelen, want het pond staat nog vrij goed.
    Afbeelding

    mgf.be goes international: Het Kimber House in Abiongdon is de hoofdzetel van de MG Car Club ltd. Er staat een gigantische collectie schaalmodellen (niet te koop) en er is de clubshop. Voor de rest word je er goed ontvangen.
    Afbeelding

    Nog steeds in Abingdon... de Town Hall, met ergens bovenin nog wat MG heritage spul. Voor de heel ontwetenden: de oudere MG's komen niet van Longbridge, maar van Abingdon. De fabriek is echter met de grond gelijk gemaakt.
    Afbeelding

    Het Motor & Toy Collection Museum van de Cotswolds is nog een museum van de oude soort. Ga niet op zoek naar multimedia en ander spul om geïnformeerd te worden... dit is het resultaat van passie.
    Brum, bekend van de kinderreeks, staat hier ook en in het begin van elk verhaaltje zie je hem in de garage vertrekken.
    Afbeelding

    Een MG1100 .... in totaal staan er 29 auto's binnen. Eentje is een MG J2 type die gewoon in de shop staat.
    Afbeelding

    Een vrij 'gekende' postkaart is een foto van een Morgan door een wad op een deel van de Romantic Route. Of hoe je een F te water laat . . .
    Geen spectaculaire foto met hoog opspattend water, want voor en na het wad liggen behoorlijke verkeersremmers.
    Afbeelding

    mgf.be goes international: nu bij Stonehenge.... ik had geen 6 GBP vrij om de foto langs de andere kant van de draad te maken.
    Afbeelding
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo mei 27, 2009 10:15 am

    De TF 80LE zetels staan zeker niet verkeerd in jullie F.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » wo mei 27, 2009 10:34 am

    Had hem nog niet zo gezien Erik, ziet er goed uit je F!

    Terugkomend op de foto's en het commentaar, ze zijn wel een stelletje profiteurs om voor een paar stenen een hek te zetten en geld te vragen!
    Gaaf trouwens dat je een Koeningsegg hebt mogen aanschouwen, die dingen blijven duur en zien er nog steeds gaaf uit, dan te bedenken dat de auto ook al weer uit 1998 stamt!

    Wat staat er trouwens allemaal aan modellen in het Kimberhouse? Alleen Mg's :roll:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo mei 27, 2009 12:24 pm

    RSV schreefColon
    Welke is die grijze wagen op de eerste foto?


    Kijk hier eens ... http://www.ronart.co.uk/s/body_w152.html
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo mei 27, 2009 1:22 pm

    lucas schreefColon
    RSV schreefColon
    Welke is die grijze wagen op de eerste foto?


    Kijk hier eens ... http://www.ronart.co.uk/s/body_w152.html

    Hier ging het om eentje uit 1974 op het onderstel en mechaniek van een Jaguar E-type. In 1974 ook al een replica van een oudere Jaguar .... Dit is wat ik ervan onthouden heb.
    'k Wist wel niet dat je ze vandaag ook nog kan kopen.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » wo mei 27, 2009 5:42 pm

    ErikB schreefColon
    lucas schreefColon
    RSV schreefColon
    Welke is die grijze wagen op de eerste foto?


    Kijk hier eens ... http://www.ronart.co.uk/s/body_w152.html

    Hier ging het om eentje uit 1974 op het onderstel en mechaniek van een Jaguar E-type. In 1974 ook al een replica van een oudere Jaguar .... Dit is wat ik ervan onthouden heb.
    'k Wist wel niet dat je ze vandaag ook nog kan kopen.


    Een eyecatcher is het allesinds
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo mei 27, 2009 9:40 pm

    RSV schreefColon[Een eyecatcher is het allesinds


    En deze was er ook bij en was evenzeer een eyecatcher .... een Panhard Dyna Junior met een verleden ... de huidige eigenaar (een nederlands koppel) heeft de wagen gekocht van de 1ste eigenaar in Parijs waarmee ze nu nog regelmatig contact hebben.... de kleur is "zandkleur" en is vermoedelijk niet origineel omdat gegevens hieromtrent niet terug te vinden zijn.
    700 cc en probleemloos gereden .... zij vertoeven nu ergens in Frankrijk voor een 3 weken durende vakantie ..... dit koppel is gewoonweg één geworden met hun Panhard en hun liefde ervoor is onvoorwaardelijk

    http://photos-by-lucas.fotopic.net/p58555458.html

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten