

Herbie schreefColonIk weet niet of dat hier reeds geposted werd:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _last.html
Maar het is AutoExpress of Mei 2008



Carl schreefColonIk kon het niet laten en heb een mailtje met de vraag gestuurd. Benieuwd of ik een antwoord ga krijgen....



remcovankuilenburg schreefColonZou het niet zo zijn dat er maar 150 verkocht zijn in de UK er toch een paar LHD gemaakt gaan worden. De markt in de UK ligt totaal plaat en zal in 2009 niet echt de 500 gaan halen. Een optie zal zijn om de auto's toch naar het vaste land te gaan halen en te verkopen. Denk dat er voldoende dealers het willen proberen in Nederland en Belgie aangezien het om een normale TF gaat.



Carl schreefColon[
Dat is een goede denkpiste, lijkt me zelfs logisch.

Hadriaan schreefColonKun je dat niet terugmailen aan NAC MG? Wie weet komen ze op een idee.
Zie nog:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=277276
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.