PieterV schreefColon..en met een glimlachoh, sorry :
(da's beter..) las ik de reacties op de door mij gestelde vraag.
"dat valt niet tegen !" zij ik tegen ons Hetty, die al enigzins bezorgdnaar mij keek, zoals ik verdwaalde in het beeldscherm van mijn zojuist opgestarte laptop, een dagelijks terugkerend ritueel om mijn geliefde
MGF.BE site te bezoeken.
"Maar liefst 1forumlid heeft het vermogen gehad een tip te geven waar ik iets mee kan !". Ons Hetty knikte wat onbegrijpend en ging evengoed onverstoorbaar door met het schillen van de piepers. "Je maakt wel eens erger mee....." verontschuldigde
ik me bijna naar haar ....
Uiteindelijk besloot ik om ons Hetty er niet meer mee te vermoeien..ik had tenslotte enorme honger en zeg nou zelf : Hoe belangrijk is nou zo'n kleppie ?
Kasper, bedankt voor je tip ! ga het zeker even proberen
Hoeveel ophangpuntjes heeft zo'n kleppie, Juist 3 dus zoveel goede tips heb je niet nodig
1 forummember van de 597 heeft een tip waarmee je iets kunt, conclusie is 596 members hebben dezelfde oplosing.
We weten dat jouw postings ook een ratio van 1:7 voor serieus : grappig hebben
En mocht je er niet uitkomen Den Dungen is niet zo ver weg, we kunnen er altijd samen even naar kijken, sleutelen en na afloop een pint pakken op de goede afloop


oh, sorry :
(da's beter..) las ik de reacties op de door mij gestelde vraag.
MGF.BE site te bezoeken.




? heb je het nu over mijn TF, Remco ? Was een rib uit 't lijf van mijn vrouw 