DASHBOARD kastje - klepje
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di dec 30, 2008 4:40 pm

    PieterV schreefColon..en met een glimlach :stress-{ oh, sorry : :-)) (da's beter..) las ik de reacties op de door mij gestelde vraag.

    "dat valt niet tegen !" zij ik tegen ons Hetty, die al enigzins bezorgd :| naar mij keek, zoals ik verdwaalde in het beeldscherm van mijn zojuist opgestarte laptop, een dagelijks terugkerend ritueel om mijn geliefde :love:: MGF.BE site te bezoeken.

    "Maar liefst 1 :shock: forumlid heeft het vermogen gehad een tip te geven waar ik iets mee kan !". Ons Hetty knikte wat onbegrijpend en ging evengoed onverstoorbaar door met het schillen van de piepers. "Je maakt wel eens erger mee....." verontschuldigde :oops: ik me bijna naar haar ....

    Uiteindelijk besloot ik om ons Hetty er niet meer mee te vermoeien..ik had tenslotte enorme honger en zeg nou zelf : Hoe belangrijk is nou zo'n kleppie ?




    Kasper, bedankt voor je tip ! ga het zeker even proberen :!:


    Hoeveel ophangpuntjes heeft zo'n kleppie, Juist 3 dus zoveel goede tips heb je niet nodig :wink:

    1 forummember van de 597 heeft een tip waarmee je iets kunt, conclusie is 596 members hebben dezelfde oplosing.

    We weten dat jouw postings ook een ratio van 1:7 voor serieus : grappig hebben :wink:

    En mocht je er niet uitkomen Den Dungen is niet zo ver weg, we kunnen er altijd samen even naar kijken, sleutelen en na afloop een pint pakken op de goede afloop :)))
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo dec 31, 2008 11:44 am

    Allemaal :oops: waarheden, Kasper. Ik denk dat dit topic zijn werk heeft gedaan en ik aan de slag kan. Lukt het niet, kom ik gezellig een keer naar Veghel.

    ..en een compliment voor je werk aan de nieuwe website van de nederlandse mgcarclub
    Tip voor anderen om een keer te bezoeken :!:
    http://www.mgcarclub.nl/
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo dec 31, 2008 3:28 pm

    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo dec 31, 2008 5:05 pm

    PieterV schreefColon...en een compliment voor je werk aan de nieuwe website van de nederlandse mgcarclub
    http://www.mgcarclub.nl/


    Ehh.... het meeste is door anderen gedaan hoor!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » vr jan 02, 2009 12:16 am

    @Powerman: Moet je wel zeggen wat je bedoeld he, een willekeurige Tf135 of 160 van Mg/Rover heeft echt geen andere sluiting voor het dashboard kastje. Tenminste dat lijkt me zeer onlogisch en aangezien ik je eerder al op een dergelijke uitspraak heb betrapt....

    Ik wil je best geloven dat Nanjing dit soort zaken nu verbeterd heeft, maar kraak de Anniversary uitvoering nou niet telkens zo af. We weten dat de uitvoering je smaak niet is, maar zonder de huidige updates is een standaard Tf echt niet beter. Vind dit soort opmerkingen een beetje kansloos, zou je die gewoon voor je kunnen houden in het vervolg? :wink:

    @PieterV: Ik hoop dat het lukt en anders misschien op zoek naar een metalen versie? of een OEM slot. Ik kan me nog wel herinneren dat de zaken inderdaad niet lekker in elkaar grepen. Daarbij had ik het idee dat de ruimte en de druk vanuit het uitstekende deel van het slot niet voldoende waren. Er leek te weinig ruimte te zijn om het de sluiting erin te laten vallen en de druk om hem vast te houden, als deze erin zat, was echt veel te laag. Met name dat laatste is natuurlijk een probleem dat echt zorgt dat het kastje gewoon spontaan openvalt.

    Tjah ik zou eens kijken naar een metalen slotje, gelijk ook safer met het oog op cabrio parkeren op een mooie zomerse dag 8)
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » zo jan 04, 2009 9:24 pm

    ben niet zo technisch maar heb 2 oplossingen

    1: dicht kitten (werkt Altijd)
    2: je complete auto ruilen tegen een brooklands?:P :lol:


    :wink:

    Je neefje :love:
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » zo jan 04, 2009 9:32 pm

    jeroenvanuden schreefColonben niet zo technisch maar heb 2 oplossingen

    1: dicht kitten (werkt Altijd)
    2: je complete auto ruilen tegen een brooklands?:P :lol:


    :wink:

    Je neefje :love:


    Zo te merken ben je weer beter, morgen dus gewoon weer naar school :twisted:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » zo jan 04, 2009 10:59 pm

    Mr. Dj M. schreefColon@Powerman: Moet je wel zeggen wat je bedoeld he, een willekeurige Tf135 of 160 van Mg/Rover heeft echt geen andere sluiting voor het dashboard kastje. Tenminste dat lijkt me zeer onlogisch en aangezien ik je eerder al op een dergelijke uitspraak heb betrapt....

    Ik wil je best geloven dat Nanjing dit soort zaken nu verbeterd heeft, maar kraak de Anniversary uitvoering nou niet telkens zo af. We weten dat de uitvoering je smaak niet is, maar zonder de huidige updates is een standaard Tf echt niet beter. Vind dit soort opmerkingen een beetje kansloos, zou je die gewoon voor je kunnen houden in het vervolg? :wink:

    @PieterV: Ik hoop dat het lukt en anders misschien op zoek naar een metalen versie? of een OEM slot. Ik kan me nog wel herinneren dat de zaken inderdaad niet lekker in elkaar grepen. Daarbij had ik het idee dat de ruimte en de druk vanuit het uitstekende deel van het slot niet voldoende waren. Er leek te weinig ruimte te zijn om het de sluiting erin te laten vallen en de druk om hem vast te houden, als deze erin zat, was echt veel te laag. Met name dat laatste is natuurlijk een probleem dat echt zorgt dat het kastje gewoon spontaan openvalt.

    Tjah ik zou eens kijken naar een metalen slotje, gelijk ook safer met het oog op cabrio parkeren op een mooie zomerse dag 8)


    Weet niet of die bouwpakket lijm naar je hoofd is gestegen , maar je begint als een heilige papegaai te babbelen. :mrgreen:

    Stond toch echt ikea op mn handschoenkast sluiting
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo jan 04, 2009 11:26 pm

    Je zocht een TF voor weinig geld dus die heb je dan gekregen. :lol:
    Denk alleen dat de vorige eigenaar een BEUN was aangezien er zo een slot in zit.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » zo jan 04, 2009 11:35 pm

    nou noem dat maar weinig , ik had er de hele ikea fabriek van kunnen opkopen.

    Maar zo n slotje met een magneetje is best wel handig hoor :wink:
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » ma jan 05, 2009 4:06 pm

    remcovankuilenburg schreefColonJe zocht een TF voor weinig geld dus die heb je dan gekregen. :lol:
    Denk alleen dat de vorige eigenaar een BEUN was aangezien er zo een slot in zit.


    ??? heb je het nu over mijn TF, Remco ? Was een rib uit 't lijf van mijn vrouw :wink:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jan 05, 2009 4:54 pm

    PieterV schreefColon.... Was een rib uit 't lijf van mijn vrouw :wink:



    Houdt dat ook in dat zij de klep van je dashboardkastje moet maken?
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » ma jan 05, 2009 5:26 pm

    ..weer een goeie tip, Kasper :!: :twisted:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » ma jan 05, 2009 5:42 pm

    Al tape geprobeerd? Blijft doorgaans gewoon zitten :)
    Laatst bijgewerkt door 1 op Nem58, in totaal 0 keer bewerkt.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » ma jan 05, 2009 6:42 pm

    PieterV schreefColon
    remcovankuilenburg schreefColonJe zocht een TF voor weinig geld dus die heb je dan gekregen. :lol:
    Denk alleen dat de vorige eigenaar een BEUN was aangezien er zo een slot in zit.


    ??? heb je het nu over mijn TF, Remco ? Was een rib uit 't lijf van mijn vrouw :wink:


    Nee hoor over de TF van Powerman
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten