Leuk kerst cadeau.. NIet dus ! Go*&(^@#&@#&*!!!!
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo dec 28, 2008 1:28 pm

Schandalig .....
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » zo dec 28, 2008 3:50 pm

Mensen doen een boel als het om geld gaat......
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » ma dec 29, 2008 12:23 am

Och och, wat een frustratie om je geliefde hobby zo terug te vinden waarbij de veroorzaker niets van zich laat horen...dat is echt balen. Sterkte met de afhandeling Videomike.

Ik heb er bijna een gewoonte van gemaakt om telkens voordat ik instap een rondje om de auto loop voor inpectie.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

door em-gee-efke » ma dec 29, 2008 10:57 am

Heb het met mijn vroegere C2 ook voor gehad. Stond geparkeerd op de parking van de supermarkt, kom buiten.... Bumper vooraan hing er half af!!!! :shock: :shock:
    Auto was toen 3 dagen oud! Waarschijnlijk iemand met een trekhaak ofzo, die achteruit gereden was tegen de C2. Aangifte gedaan, maar nooit niks van gehoord.

Ik heb me ook de gewoonte van Arjan aangenomen, even een rondje rond de auto voor ik vertrek. Het is zelfs zo erg, dat ik ook nog wel eens de kentekenplaten van degene die voor en/of achter mij staan durf op te schrijven.....
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma dec 29, 2008 2:59 pm

em-gee-efke schreefColonIk heb me ook de gewoonte van Arjan aangenomen, even een rondje rond de auto voor ik vertrek. Het is zelfs zo erg, dat ik ook nog wel eens de kentekenplaten van degene die voor en/of achter mij staan durf op te schrijven.....

Ken ik .... Of de auto liever naast een andere goed onderhouden wagen parkeren dan naast de ragbak. Altijd ook iets van oplichting als je terugkomt en d'er staan nog steeds dezelfde wagens naast (achter/voor) je geparkeerd.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)