door Kvdzanden » ma dec 22, 2008 8:29 pm
Het blijft gewoon een prachtige auto, laatst kreeg ik nog een compliment van een politieman tijdens een blaastest.
Altijd wel een gesprek met iemand om mijn mooie cabriotje, maar ach... Als de zomer komt praat ik ook altijd weer anders!