Mijn blower kapot?
  • Kvdzanden
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Sassenheim
    CONTACTCOLON

    door Kvdzanden » ma dec 22, 2008 8:29 pm

    Het blijft gewoon een prachtige auto, laatst kreeg ik nog een compliment van een politieman tijdens een blaastest.

    Altijd wel een gesprek met iemand om mijn mooie cabriotje, maar ach... Als de zomer komt praat ik ook altijd weer anders!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten