@ErikB: Die zilvere police Zt zou ik ook nog wel willen trouwens, zeker als je zo'n rijtje hebt als jij hebt staan is dat wel erg gaaf. Die andere livery Zt's vallen inderdaad tegen, beetje slappe aftreksels inderdaad!
De Mg X-Power van Norev blijft bij mij het beste ogen, en dan gaat het me echt om de hoeken van de motorkap. Dat oogt gewoon bij de Spark niet lekker.... Verder is de Spark natuurlijk wel top qua details.
De Kyosho MkI B is al een oudje, en voor die tijd is die echt top en zeker in deze kleur ook weer eens wat anders dan BRG en past mooi bij de klassieke combi van rood interieur en witte lak

. Zou er wel een MkII cabrio van Autoart bijkopen om het detail niveau net even wat op te krikken en je MgC gezelschap te laten houden
Ik hou het voorlopig zoveel mogelijk bij 1:18, maar misschien dat er eens zo'n 1:43 collectie van het Mg merk bijkomt. De X-Power stond namelijk al wel op het verlaglijstje, maar vind hem voor de bij mij niet gebruikelijke schaal 1:43 te duur. Mijn verlanglijst 1:18 is groot
@Bruno: Nee ik verwacht het ook niet met zo'n collectie, maar als dat wel zo is ik hou me aanbevolen. Ik weet de C nog wel te vinden, daar niet van, maar niet voor 30 euro nieuw in doos
