

Powerman schreefColondan bied ik bij deze de gehele 80TH TF aan inruil voor een gelijkwaardige TF 160![]()



Zit standaard geen eens een reserve wiel bij
De stoel bekleding rood is nep leer
En dan nog maar niet over de soft top te beginnen , met zn bekende gaten op schanier punt en alle bekende lekkages.

Powerman schreefColonGa er vanuit dat als je wat te vieren hebt (80th) dat je met chreme de la chreme komt en er wordt op niks bespaard , zeker als ze genummerd worden en limit edition zijn![]()
om te beginnen hebben ze de kofferklep met cijfers besmeurd![]()
![]()
Zit standaard geen eens een reserve wiel bij , en cheap finish wat betreft de 80th ass.
De stoel bekleding rood is nep leer en slijt heel snel waardoor het er oud en versleten uitziet.(vorige eigenaar zat op een kussentje om dat te voorkomen vandaar mn stoelen nog als nieuw)
En dan nog maar niet over de soft top te beginnen , met zn bekende gaten op schanier punt en alle bekende lekkages.
en dat allemaal voor dik 37000 euro , schande![]()
Gelukkig kreeg ik hem 2e hands voor minder en extra korting omdat het maar een 80th uitvoering was.(je gelooft het niet maar is echt waar)
2e hands vind ik het een hele mooie wagen voor te weinig maar zou er niet aan moeten denken hier ooit 37000 full options voor te betalen.
Met een beetje pimpen is er nog een veel mooiere wagen van te maken die niet uit de toon valt tussen de huidige wagens.zowel de mgf als tf en dat doen de meeste ook met veel plezier
![]()
Had gelukkig een hele nieuwe lederen TF interieur van voor de 80th tijd staan en die geeft weer een degelijke uitstraling net als de nieuwe TF LE 500 waar ze weer door kregen dat er wat kwaliteit in moest.
Al de orginele 80th rood/zwart bekleding ook van deze kwaliteit was geweest had ik hem lekker laten zitten , maar ja het mocht niet zo zijn.![]()
Rij regelmatig in nieuwe wagens zoals chrysler 300 dodge magnum charger Viper ram ford saleen corvette enz dus kan wel wat verschil zien.
Maar MG TF blijft toch leuk om mee te hobbyen

Bruno schreefColonDe stoel bekleding rood is nep leer
Nope, het is geen nep leder, het is alcantara, misschien minder slijtvast, maar wel even duur of duurder dan gewoon leder.
Alcantara is een kunststof die gebruikt wordt als alternatief voor suède in de kledingindustrie en meubelmakerij.


Mr. Dj M. schreefColonOke.....



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.