Wil je echter gewoon het geld er voor uitgeven, dan zou ik hem resprayen. Als je dat doet in de orginele kleur, dan moet dat geen enkel punt zijn en levert zo'n gave auto alleen maar meer op hoor!
@Ian: Best wel mooi gepimpte MgF! Je moet er van houden maar het is toch wel smaakvol gedaan en de boel is op elkaar afgestemt!




op dit topic en klaar, toch 
