Intussen heb ik via andere reactie's geleerd om vooral kalm en zeer waakzaam te blijven bij het afhandelen van de schade en je niet laten overmannen door emotie's
Sterkte met de verdere afhandeling.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.