Octagon toer 2009
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » wo dec 03, 2008 6:30 pm

    Kasper schreefColon... Op de nieuwe website van de MG Car Club Holland komt binnenkort meer info!


    Het uitrekkende proces zou me interesseren. Kan ik van de vorig jaar ergens online zien? Sorry, ik vind vandaag niets niets niets :lol:
    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Octagon toer 2009

    door Brooklands » wo dec 03, 2008 8:12 pm

    Remieme schreefColonmogelijk hotel om te overnachten: Golden Tulip Landhotel Cox


    Lijkt mij prima. Uit eigen ervaring: het hotel is prima en de keuken ook.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: Octagon toer 2009

    door Luc » wo dec 03, 2008 8:28 pm

    Brooklands schreefColon
    Remieme schreefColonmogelijk hotel om te overnachten: Golden Tulip Landhotel Cox


    Lijkt mij prima. Uit eigen ervaring: het hotel is prima en de keuken ook.


    ook ik kan dit hotel zeer aanbevelen.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 03, 2008 9:20 pm

    em-gee-efke schreefColonHeb vanmiddag vernomen dat SundayOnline (Mike) met zijn Ilona ook mee gaan!!!


    Dat ziet er bijzonder goed uit, al dat tof gezelschap :thumbsup:
    Gaan we nu vanuit het mg-forum collectief inschrijven of ieder voor zich of is het nog afwachten tot nader bericht van MGCCH ?
    Alleszins, wij doen mee...
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 9:22 pm

    ik ben die-hard.. Ik overnacht in de mg :wink:
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 03, 2008 9:29 pm

    jeroenvanuden schreefColonik ben die-hard.. Ik overnacht in de mg :wink:

    Zo'n opendak hotel biedt interessante mogelijkheden .... :wink:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo dec 03, 2008 9:51 pm

    lucas schreefColonGaan we nu vanuit het mg-forum collectief inschrijven of ieder voor zich of is het nog afwachten tot nader bericht van MGCCH ?
    Alleszins, wij doen mee...


    Vanaf begin januari kun je jezelf online inschrijven op de website. Dit kan alleen per wagen, dus niet als collectief. Dit is voor de organisatie waarschijnlijk ook wel net zo handig.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do dec 04, 2008 12:35 am

    Herbie schreefColon
    Kasper schreefColon... Op de nieuwe website van de MG Car Club Holland komt binnenkort meer info!


    Het uitrekkende proces zou me interesseren. Kan ik van de vorig jaar ergens online zien? Sorry, ik vind vandaag niets niets niets :lol:


    Klopt duurt nog even, we hebben nu net onze nieuwe website in de lucht, de aankondiging van de Octagon komt daar binnenkort bij, maar denk aan 1 januari of zo.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do dec 04, 2008 12:42 am

    Kasper schreefColonKlopt duurt nog even, we hebben nu net onze nieuwe website in de lucht, de aankondiging van de Octagon komt daar binnenkort bij, maar denk aan 1 januari of zo.


    De Kempenrit staat er nu al vermeld. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do dec 04, 2008 1:21 am

    Inschrijven dient inderdaad door jullie zelf te gebeuren.

    Vorig jaar bleek wel weer, dat je erg snel moet inschrijven op de gewenste lokatie. wanneer de lokatie gunstig ligt voor de meeste deelnemers, is deze binnen enkele dagen volgeboekt. circa 70 auto's per startlokatie!

    Het is dan ook zeer aan te raden om op 1 januari gelijk in te schrijven!
    zeler als we met een groep willen rijden is een weekje overleg te lang. :shock:

    zover ik ff op de landkaart heb gekeken is Helvoirt het centrale punt, dat voor zowel de Belgen als de Nederlanders te berijden valt op zaterdag.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di dec 09, 2008 12:59 pm

    de link met informatie over de octagon tour is online :)

    Info octagon
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » di dec 09, 2008 5:15 pm

    startlokatie Helvoirt:

    01) Remieme (Erwin & Aline)
    02) Fredje (Fred & Tessa
    03) SundayOnline (Miquel & Ilona)

    Ik ben zeker weer aanwezig :wink: :wink:
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » di dec 09, 2008 11:40 pm

    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Octagon toer 2009

    door Brooklands » wo dec 10, 2008 12:35 am

    Remieme schreefColonsinds 2 jaar rijden we nu met een groepje medeforummers en dat is is wat ons betreft voor herhaling vatbaar :)


    Het eerste jaar hebben wij ook meegereden in deze groep. Qua gezelligheid (voor en na) is het prima bevallen, erg gezellig. Het rijden in één groep van 10 of meer wagens iets minder. Het kost allemaal veel tijd om bij de start weg te komen of om ergens iets te eten. Starten in Helvoirt en overnachten bij Landhotel Cox is een prima idee. Voor het rijden tussen de verschillende stempelposten mag wat mij betreft groepen of groepjes naar eigen invulling zijn. We zien elkaar dikwijls deze twee dagen.

    startlokatie Helvoirt:

    01) Remieme (Erwin & Aline)
    02) Fredje (Fred & Tessa)
    03) SundayOnline (Miquel & Ilona)
    04) Brooklands (Ad & Vrouwk) - Overnachting Landhotel Cox - Roermond
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za dec 27, 2008 9:34 pm

    heb de boel nog eens goed bekeken en gezien de geringe belangstelling tot nu toe, zullen wij een startlocatie dichter bij huis kiezen.

    Startlokatie dag 1: Ulicoten - dag 2: Horst

    01. Erwin & Aline (remieme)
    02. Fred & Tessa (fredje)
    03. Mike & Ilona (sundayonline)
    04. ?

    overnachting: Hotel

    Startlokatie dag 1: Helvoirts - dag 2.:

    01. Ad & vrouw (brooklands)
    02. ?

    overnachting: Overnachting Landhotel Cox - Roermond

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten