Ad, t is niet omdat men een vin nummer naar je doorspeelt via iemand anders, ze plots wel uit het goede hout gesneden zouden zijn, je twijfelde immers in het begin zelf, dus was die posting dan ook onterecht ?
Maar, T'is ook zo dat, omdat je geen antwoord kreeg van die garage, niet per definitie wil zeggen dat ze een slechte garage zouden zijn. Communicatie over zoiets, of service geven aan de echte klanten zijn 2 verschillende dingen, ondanks je Register uitbouw helpen, hen zeker zou sieren. Misschien hebben ze het gewoon te druk, om zich met vins en zo bezig te houden, best mogelijk.
Daarenboven staat er een duidelijke "

" in Jeroens posting, dus ....
