







remcovankuilenburg schreefColonOok daar is aan gedacht. Hij doet zelf het voorstel om het zwart te doen.


Reken voor een normale komplete schildering van een MG toch een 2500 euro.


MGF schreefColonZoveel geld voor zoiets? Linkje
remcovankuilenburg schreefColonNee kleur blijft het zelfde en ze zijn nu al de kleur aan het mengen zodat het goed is. Kofferdeksel ligt er al. En de achterkant gaat aangepakt worden. Ik lever hem in zonder bumper en alles er af wat er af moet. Dus dan moet het wel lukken.


Bruno schreefColonJa ! Geef me een alternatieve benaming dan, alhoewel het hier niet toe doet eigenlijk. (Wat Jarno toont is een schilderij BTW, geen schildering)
schil·de·ring de; v -en (...)2 het geschilderde (...)
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.