Tukker schreefColonIej könt oe pas joonk veulen a'j oald bint en dan is ' te late.
Queen Maurice op kieskeurig.nl schreefColonik heb de radio un week gehad ik heb er un versterker op aangesloten toen kreeg ik er un hooge toon in hij stoorde op me dinamo heb er un filter achter gehangen toen werd het geluid echt super slecht het vervormde heelemaal niet om aan tehoren waar ik het filter had gekocht die had er al un paar in zn winkel gehad met het zelfde probleem.ik heb de radio omgeruild ik ga weer voor un alpine

Tukker schreefColonIej könt oe pas joonk veulen a'j oald bint en dan is ' te late.:idea::wink:

Carl schreefColondaszeekerda! Weulle kunnedaddoek ze,
tizzalleen daddet er ni doidelijker oepweurd!

PieterV schreefColonGullie het er om gevroagt en ge maagt meezinge !
't Skonste plekske
'n Ieder, die he 's un plekske op aord
Wor on ie hil z'n leve
Hil diep in z'n hart 'n herinnering bewaort,
Die hij veur gin geld oit zo geve.
En of ge nou rijk of gezegend me goed
Of plat zijt van portemonnee,
As iemand de lof van de plekske bezingt
Nou, dan zingde spontaan me 'm mee.
......

Queen Maurice op kieskeurig.nl schreefColonik heb de radio un week gehad ik heb er un versterker op aangesloten toen kreeg ik er un hooge toon in hij stoorde op me dinamo heb er un filter achter gehangen toen werd het geluid echt super slecht het vervormde heelemaal niet om aan tehoren waar ik het filter had gekocht die had er al un paar in zn winkel gehad met het zelfde probleem.ik heb de radio omgeruild ik ga weer voor un alpine

remcovankuilenburg schreefColonNooit gehoord van punt..... Niet normaal wat een taal.
onderzoek schreefColonThe phaomnneil pweor of the hmuan mnid
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
Lettervolgorde
Onderzoek heeft uitgewezen dat in het Engels de volgorde van letters in een woord niet heel erg belangrijk is voor de leesbaarheid. Zolang de eerste en laatste letter op hun plaats staan, maakt de volgorde van de overige letters weinig uit.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.