

ErikB schreefColon@Brooklands: heb je dan ook niet verteld dat er behoorlijk wat onzin in de advertentie stond: mistlampen (achteraan is logisch, en vooraan zitten ze er niet op), elektrisch verstelbare spiegels die ook nog eens inklapbaar zijn, .... ?



DannyVVC schreefColonJeroen begrijpt me wel


ErikB schreefColonDannyVVC schreefColonJeroen begrijpt me wel
Oei, maar wij niet ..... hopelijk nog alles in orde ?


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.