BUTTON_TOPIC_LOCKED 29 berichten
mg tf met schade
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma dec 15, 2008 1:34 pm

    Bruno schreefColonOT, maar dat een Duitse MG niet meer invoerbaar zou zijn, lijkt me wel heel sterk. Bij mijn weten zijn er toch wel meer MG's hier op het forum, de laatste tijd nog ingevoerd.


    Inderdaad, het is nog wel mogelijk. Het is alleen niet meer mogelijk om een COC bewijs bij de importeur op te vragen. In het ergste geval zou je naar de RDW moeten gaan die onbekende voertuigen keurt.
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    blauw mgf dak

    door mgf_stefke » ma dec 15, 2008 9:15 pm

    hoi
    ik ben misschien geintreseert in blauw cabriodak ,past dit op elke mgf? of is het bouwjaar belangrijk , is het een dak met glasraam? kan je pb zenden over de prijs alvast bedankt
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: blauw mgf dak

    door Kasper » ma dec 15, 2008 9:47 pm

    mgf_stefke schreefColonhoi
    ik ben misschien geintreseert in blauw cabriodak ,past dit op elke mgf? of is het bouwjaar belangrijk


    Voor Mk1 moet je zeker het frame en het doek tegelijkertijd overzetten, voor de latere doeken kun je alleen met het doek af.

    (Bij een Mk1 heeft de softtop twee naden over de lengterichting van de auto, en heeft een ander frame nodig)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma dec 15, 2008 9:47 pm

    Voor zover ik het begrijp gaat het hier niet over een afbraak TF, maar over een schade TF, tenzij de adverteerder van gedachten zou veranderen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma dec 15, 2008 11:17 pm

    Coen schreefColon
    Bruno schreefColonOT, maar dat een Duitse MG niet meer invoerbaar zou zijn, lijkt me wel heel sterk. Bij mijn weten zijn er toch wel meer MG's hier op het forum, de laatste tijd nog ingevoerd.


    Inderdaad, het is nog wel mogelijk. Het is alleen niet meer mogelijk om een COC bewijs bij de importeur op te vragen. In het ergste geval zou je naar de RDW moeten gaan die onbekende voertuigen keurt.


    De mijne heb ik precies een jaar geleden ingevoerd en er wordt niet gekeurd , alleen het chassis nummer wordt bekeken en de bpm bepaald. (bpm voor 7 jaar oud was ongeveer 1900,- euro.)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » di dec 16, 2008 12:03 am

    Bruno schreefColonEr staat helemaal niet dat deze zilveren TF te koop is, maar het laat gewoon, op vraag van Stef, een foto zien van een zilveren MG met een blauw dak, zoals op jouw TF.
    Alleen wordt gelukkig jouw TF niet in stukken verkocht en wordt hij allicht gered.
    OT, maar dat een Duitse MG niet meer invoerbaar zou zijn, lijkt me wel heel sterk. Bij mijn weten zijn er toch wel meer MG's hier op het forum, de laatste tijd nog ingevoerd.


    Zal het je over enkele maanden kunnen vertellen aangezien mijn F gaat emigreren.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di dec 16, 2008 1:00 am

    Nem58 schreefColonZal het je over enkele maanden kunnen vertellen aangezien mijn F gaat emigreren.


    inburgeren.....Inburgeringscursus?
    Laatst bijgewerkt door 1 op Kasper, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • pascalleke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 25
    GeregistreerdCOLON wo mei 12, 2004 7:18 pm
    WoonplaatsCOLON grobbendonk

    door pascalleke » di dec 16, 2008 8:37 am

    je kan de kap kopen voor 5150 € en dan kan je de rest van de auto verkopen :roll: :roll: :wink:
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » di dec 16, 2008 6:27 pm

    Kasper schreefColon
    Nem58 schreefColonZal het je over enkele maanden kunnen vertellen aangezien mijn F gaat emigreren.


    inburgeren.....Inburgeringscursus?


    damnz, ja dat staat me ook weer te wachten.

    Vraag 1:

    Mag u flikkeren met de koplampen als uw voorganger langzamer rijdt dan u?

    Vraag 2:

    Mag u bumperkleven?

    Vraag 3:

    Als u met nederlands kenteken op de duitse autobahn rijdt, waar hoort u dan te rijden?
    1. rechter baan
    2. middelste baan
    3. nur links!!!
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di dec 16, 2008 6:47 pm

    :lol: :lol: :lol:

    We zullen ons best doen een auto met Duits kenteken goed te pesten.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • pascalleke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 25
    GeregistreerdCOLON wo mei 12, 2004 7:18 pm
    WoonplaatsCOLON grobbendonk

    door pascalleke » di dec 16, 2008 8:03 pm

    jongens kunnen we bij de advertentie blijven aub
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » di dec 16, 2008 8:28 pm

    sorry :oops:

    mg tf 135
    bj 05/2003
    68000 km
    donkerblauw met beige leder
    airbags OK

    schade rechts vooraan
    lichte chasisschade (anders waren de airbags open gegaan)

    prijs 5300 €


    p.s. kan iemand voor mij de foto's even plaatsen
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    door mgf_stefke » di dec 16, 2008 10:38 pm

    pascalleke schreefColonje kan de kap kopen voor 5150 € en dan kan je de rest van de auto verkopen :roll: :roll: :wink:


    hoi
    ik vind jou echt wel een toffe verkoper voor vijfhonderdvijftien euro
    ben ik wel geintreseert :-)} :-)} :dancing))
    je hebt één nul te veel gezet
    :lol: :wink: :wink:
  • pascalleke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 25
    GeregistreerdCOLON wo mei 12, 2004 7:18 pm
    WoonplaatsCOLON grobbendonk

    door pascalleke » wo dec 17, 2008 7:33 pm

    mag slotje op ,gaat naar spikeman :o :D :o
BUTTON_TOPIC_LOCKED 29 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten