door Bruno » vr okt 24, 2008 12:55 pm
Als je wagen op goede assteunen staat, moet er al veel gebeuren alvorens hij daarvan af schuift hoor. Dan kan hij al evengoed van een brug op je knikker vallen lijkt me.
Voor de koelbuizen los ts chroeven moet eerst de zwaar stalen plaat die stevighied aan de chassis geeft worden verwijderd (+20 bouten), daarna kan je, na de darmen en klempbanden te hebben verwijderd, de koelpijpen losschroeven. Echt niet moeilijk , enkel wat schroefwerk, en een brug heb je er echt niet voor nodig IMO.
Echter, goed matriaal is al het halve werk, en geeft ook de juiste veiligheid(sgevoel).
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer