Ik was naar aanleiding van je vraag misschien een beetje pessimistisch, maar ik maakte uit je vraagstelling op dat je de auto nog niet zo lang in bezit hebt. Dat is voor de meeste het meest risicovolle moment dat er iets tegenvalt aan je nieuwe aanwinst.
Veel plezier ermee!
Enneh mocht je nog precies weten hoe je het gefixt hebt, heb je toevallig wat foto's geschoten, deze job is een waardevolle aanvulling in het "projecten" deel van onze site.
Zo wordt je geholpen, zo help je een ander verder!


