







Demor schreefColonGaat toch vrij gemakkelijk, maar ik rij dan ook stukken van 80 km.


Bruno schreefColon...Omdat je altijd als een oude tante rijdt.....


Bruno schreefColonDemor schreefColonGaat toch vrij gemakkelijk, maar ik rij dan ook stukken van 80 km.
Omdat je altijd als een oude tante rijdt![]()
Grapje, Inge deed gemiddeld ook meer dan 100 km meer met een tank dan ik. Verbruik wordt dus vooral beplaald door de rechter voet, dat is algemeen geweten.
Ik zeg altijd, dat hoe minder je met een tank hebt gereden, hoe meer het plezier er aan geweest is.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.