





remcovankuilenburg schreefColonIk heb er nu al zin an. Wanneer weten we dat het gaat gebeuren. Ten eerste wil ik wel eens weten wat voor vermogen enz mijn F heeft en wil ik eindelijk wel eens gezichten zien bij de namen op dit forum..





Lesheep schreefColonik stel niks voor . het is jullie idee ik vraag alleen maar welke dag jullie gepland hebben. maar daar was tot op hede nog geen reactie op
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.