Ik heb zelfs geen K-series motor in m'n bakje en toch blijf zelfs ik hier rondspoken
Tegen volgende keer zal m'n koppeling vernieuwd zijn, benieuwd wat voor 'n verschil dat zou geven...
Wat zijn jullie plannen?
Greetz,
A
(Coop, als ik het niet mis verstaan heb, zou voor jouw auto 'n 52mm throttle body en 'n 4-2-1 uitlaatspruitstuk een mooie winst moeten opleveren, maar ik laat dat soort zaken over aan de experts hier)
*edit* wow, 115 in tweede??? Ik ga dat toch niet echt proberen hoor...



