Luc schreefColon@ Bruno: kan ik je deze avond even bellen?
Sorry niet opgemerkt, ik zat immers niet voor de pc maar in mijn zetel !
Ik bel u op !

Luc schreefColon@ Bruno: kan ik je deze avond even bellen?




Plopsaland geweest?Luc schreefColondaarnet even opnieuw geckeckt en.............. de kabouters zijn weg met het getik![]()
![]()
![]()
![]()
Je zegt het zelf, zou....Luc schreefColonZou de oplossing kunnen zijn, het beetje olie dat ik er gisteren heb bijgevoegd na het olielekje van een maand geleden?
Zou kunnen, maar voorlopig kan ik me weer concentreren op mijn andere zorgen.
Tja nu komt de aap uit de mouw en weten we allemaal waarom je dit forum hebt opgerichtLuc schreefColonBedankt voor de tips en mogelijke oplossingen. Wat zouden we doen zonder dit forum

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.