
Remieme schreefColonmet hardtop kan je probleemloos door de wasstraat. al diverse keren gedaan, zonder nat te worden

Remieme schreefColonhier hebben ze zo'n nieuwe die met zeemlapjes werkt. die krassen niet

Coen schreefColonErikB schreefColonWedden van wel ?
Ik heb zelf bij een krasvrije wasstraat (met lappen) gewerkt en heb nooit klachten gehoord over krasjes. Alles ging er doorheen, ook Ferrari's en Aston Martins.

MGF schreefColonMensen die hun Aston door de wasstraat halen..
In een advertentie las ik dat jullie 600 liter water per auto gebruiken, dat was toch een drukfout?
Nee, dat was geen drukfout. Wij maken gebruik van een uitgekiende biologische waterzuivering, het waswater wordt in deze installatie gerecycled, daardoor kost ons het water lang niet zoveel als het leidingwater en kunnen wij daarom kwistig zijn met water.



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.