Voilà, we zijn net terug thuis.
- MGZR160 hebben we niet gezien, ook al bleven we wachten en hebben we elvendertig keer gebeld.
- 't Was grote fun: knappe 'rally-style' weggetjes
- Nogal wat vettige, slipperige weggetjes
- Een weggetje... waar de weg weg was..... af en toe was de kans zeer groot dat de auto bleef vastzitten.... bleek dat we ergens verkeerd waren ingereden. Dan maar heel dat stuk terug.
- Voor de rest niet meer verkeerd gereden.... en van tijd tot tijd goed gas gegeven..... om dan slippend tot stilstand te komen
- Eén ferme plas tegen gekomen: Bruno lag plat van het lachen.... want door de snelle "vaart" (heb je'em), waren we precies kapitein Zeppos
- Op de terugweg nog wat sprintjes getrokken en "wat gespeeld"....
- Auto staat nu in de garage geparkeerd... de foto's (de enkele van de auto's bij wat licht) zullen boekdelen spreken.
Samengevat: een rit voor de niet-watjes, die hun auto willen laten rijden, en weten dat ze hem kunnen vertrouwen.
Thanks to Zjagoewar en Bruno voor de compagnie.