Naar aanleiding van wat er allemaal over mijn bedrijf en mijn eigen persoon geschreven is toch maar even een uiteenzetting van wat er allemaal is voorgevallen.
Om meteen maar even duidelijk te zijn, degene die dit topic gestart is is niet helemaal eerlijk, hij is namelijk helemaal niet degene die de MG-F vvc bij mij ter diagnose heeft neergezet, wie dat wel is doet niet terzake.
De MG-F is gebracht met koelwater problemen en om een duidelijke diagnose te kunnen stellen moet de cilinderkop gedemonteerd worden en hebben wij de kop bij een revisie berdijf gebracht ter beoordeling en met de mededeling dat de MG-F ook relatief veel olie verbruikte. Daar is geconstateerd dat de klepgeleiders versleten waren en vervangen diende te worden alsmede dat de nokkenassen uitgelopen waren, al met al was het verstandiger om de kop te vervangen.
Na overleg met de vorige eigenaresse zijn wij tot de slotsom gekomen dat de reparatie gezien de staat van de MG-F boven de dagwaarde van de MG-F zou uitkomen en dus niet verstandig was.
Zij heeft nog even overwogen om de MG-F bij ons in te ruilen maar heeft daar uiteindelijk van afgezien en besloten de MG-F zelf te verkopen.
Zij heeft deze verkocht aan de heer van den Berg en zij heeft de faktuur voor het maken van de diagnose incl. de kosten van het revisie bedrijf aan ons voldaan, er zou alleen nog een faktuur volgen voor het vervangend vervoer waar zij voor een periode van bijna een maand gebruikt heeft gemaakt.
Bij ons geld de regel dat een voertuig pas wordt meegegeven wanneer de faktuur volledig is voldaan en dat was bij de eigenaresse niet het geval en hebben wij besloten de MG-F vast te houden tot de faktuur geheel was voldaan.
Daar er een meningsverschil tussen ons en de eigenaresse van de MG-F heeft het even geduurd voordat wij de MG-F vrij konden geven aan de Hr. van den Berg, daar was deze een beetje boos over en dat is waarschijnlijk de reden dat hij het verhaal een beetje heeft aangepast en op deze site geplaatst.
Heden middag heb ik de Hr. van den Berg een mailtje gestuurd met de volgende inhoud:
Beste Hr. van den Berg,
Ik dank u voor de reclame welke u maakt voor mij op
www.MGF.BE maar ik stel het wel op prijs als u ook de waarheid op het forum plaatst.
Met vriendelijke Groet O.Stevens
Ik hoop met dit bericht een beetje duidelijkheid in zaken te hebben gegeven en waarmee ik wil aangeven dat een zaak altijd twee kanten heeft, maar het belangrijkste is is dat je altijd de waarheid spreekt, dat voorkomt een hoop onnodige narigheid en laster.
Met vriendelijke groet en met al jaren veel plezier in de Engelse automobielen, Onno Stevens Eigenaar en oprichter van British Car Centre Baarn.