ErikB schreefColonEentje om in onderdelen te verkopen .....
Daar lijken de biedingen ook het meest op:
e***e( 455) EUR 2.230,00 12.07.08 12:35:48 MESZ
i***n( 0 ) EUR 2.220,00 14.07.08 18:01:32 MESZ
i***n( 0 ) EUR 2.200,00 14.07.08 18:00:43 MESZ
i***n( 0 ) EUR 2.020,00 13.07.08 17:57:56 MESZ
i***n( 0 ) EUR 2.000,00 13.07.08 17:57:22 MESZ
i***n( 0 ) EUR 1.400,00 13.07.08 17:56:53 MESZ
i***n( 0 ) EUR 1.350,00 13.07.08 17:56:11 MESZ
i***i( 58) EUR 1.300,00 12.07.08 11:08:23 MESZ
a***p( 194) EUR 1.250,00 12.07.08 10:02:14 MESZ
i***i( 58) EUR 1.200,00 12.07.08 07:43:15 MESZ
a***f( 276) EUR 1.100,00 12.07.08 00:31:29 MESZ
i***i( 58) EUR 1.000,00 12.07.08 07:42:32 MESZ
i***i( 58) EUR 700,00 12.07.08 07:41:56 MESZ
i***i( 58) EUR 500,00 12.07.08 07:41:46 MESZ
i***i( 58) EUR 300,00 12.07.08 07:41:37 MESZ
i***i( 58) EUR 200,00 12.07.08 07:41:25 MESZ
i***i( 58) EUR 100,00 12.07.08 07:41:15 MESZ
r***y( 298) EUR 1,00 11.07.08 22:57:49 MESZ
Startpreis EUR 1,00 11.07.08 22:18:45 MESZ