




"Hebert" and not "Herbert" please 




PieterV schreefColon...
Als het dan nog een heel lang lijstje gaat worden.... kan ik niet beloven niet even op en neer te komen


Kasper schreefColonPieterV schreefColon...
Als het dan nog een heel lang lijstje gaat worden.... kan ik niet beloven niet even op en neer te komen
Kun je mooi met ons mee naar Italië rijden![]()
samen met een dozijn Engelse F-jes op weg naar Zwitserland.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.