Lekkages reparatie
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » di dec 08, 2009 8:03 pm

    ik dank u :)
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » di dec 08, 2009 9:51 pm

    ja dat heb ik laatst ook geprobeerd te stellen maar het is me niet gelukt eens kijken of ik met deze beschrijving het euvel kan verhelpen want het is erg irritant die lekkage bij de spiegels al is het maar dat hij lichtjes lekt maar toch
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » di dec 08, 2009 9:55 pm

    Superboer schreefColonHeb na al die regen van vandaag ontdekt dat er bij mijn F ook waarschijnlijk water via de driehoekige plaat waar de spiegel op gemonteerd zit naar binnen lekt.
    Ook bij mij zie ik het water aan de binnenzijde langzaam naar binnen lopen vanonder de kunststof plaat waar de verstelhandel van de spiegel zou kunnen zitten (ik heb elektrisch verstelbare spiegels).
    Zou het vervangen van deze driehoekige plaat de oplossing kunnen zijn als het verstellen van het raam niet afdoende helpt?


    Bij onze TF is dit ook het geval...alleen aan de bestuurders kant en niet aan d ebijrijders zijde...
  • Avatar gebruiker
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

    door Superboer » di dec 08, 2009 10:07 pm

    Inmiddels al meer dan een jaar geleden is de driehoekige kunststof plaat (cheater) bij mijn F vervangen en tevens zijn de ramen opnieuw afgesteld.
    Sindsdien is alles oké (althans geen infiltrerend water meer).
    MGF British Racing Green - 1999
    MGF Silver 2001 (Sold in 2011)
    Audi A4 Avant - 2017

    Wi-j komt altied weer terug!
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » do dec 10, 2009 9:44 am

    Om nog even op het kofferbak-zwembad :roll: terug te komen.
    Gisteravond liet ik de bak droog achter. Vanmorgen weer nat. Een paar druppels verraden links onder de lamp al waar het vandaan kwam.
    Even gevoeld onder beide de lampunits, rechts was droog maarde linker unit was nat aan de onderkant. Ik weet wat ik in het weekend even moet gaan afdichten.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten