Superboer schreefColonHeb na al die regen van vandaag ontdekt dat er bij mijn F ook waarschijnlijk water via de driehoekige plaat waar de spiegel op gemonteerd zit naar binnen lekt.
Ook bij mij zie ik het water aan de binnenzijde langzaam naar binnen lopen vanonder de kunststof plaat waar de verstelhandel van de spiegel zou kunnen zitten (ik heb elektrisch verstelbare spiegels).
Zou het vervangen van deze driehoekige plaat de oplossing kunnen zijn als het verstellen van het raam niet afdoende helpt?

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.