


videomike schreefColonMijn kap is aardig Zwart... ik vind deze veeeel minder zwart lijken.. hoe komt dat?

Rick schreefColonZondag ga ik voor het eerst mijn nieuwe kap openen.

Brooklands schreefColonDe kap ziet er mooi uit. Ook de montage ziet er zo op de foto's te zien heel goed uit. De gehele MGF ziet er prima uit. Nooit meer weg doen is mijn advies. Nieuw in Nederland verkocht, dus een kenteken wat past bij het bouwjaar van de F. Zuinig op zijn.

Rick schreefColonEr zitten nog wel wat plekjes op mijn F. Eens kijken hoe ik dat het beste kan herstellen. Eigenlijk was origineel NL ook een van mijn voorwaarden toen ik een MGF zocht.
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.