

Rick schreefColonIk vind het helemaal niks.
Het is trouwens toch een F, kijk maar naar de airscoops aan de zijkant.





Sander schreefColonDie wielkuipen vind ik niet mooi. Verder netjes gemaakt en vind ik de wagen nog niet zo verkeerd, mits je de doelstelling hebt een vrouwelijke/barbie auto te maken.



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.