Jager schreefColonLeuke foto's. Zitten een paar herkennings punten bij.
Inderdaad altijd leuk als je foto's uit je eigen omgeving tegenkomt in een fotoserie. De Veluwe is voor jou natuurlijk ook zo'n beetje je achtertuin, niet waar?
De foto's van de brug over de Rijn (Rhein) bij Emmerik vind ik persoonlijk erg aardig want da's bij mij om de hoek.
Trouwens aan het einde van deze brug, in 's-Heerenberg, heb ik mijn F gekocht.