

Arjan schreefColonBrooklands schreefColonArjan schreefColonik heb zelf bandenmaat 195x50 voor en 205x50 achter
is het niet x45 en x40 ?
Zeker weten van niet: het is een veel voorkomende maat en is dus iets goedkoper. De hoogte van de band maakt niet zo (heel) veel uit.
Indeze topic begon het verhaal over mijn nieuwe banden.




Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.