
PieterV schreefColonGelukkig is de TF nu in goede handen...
Ik hoop op wat meer tijd, dan ga ik al deze onvolkomenheden eens te lijf

Brooklands schreefColonNeem lekker de tijd om de onvolkomenheden onder handen te nemen. De energie, en waarschijnlijk ook wel een paar centen die je er in steekt is de wagen zeker waard. Helaas zijn de 1e eigenaren niet in alle gevallen de echte liefhebbers.


mgeeke schreefColonHeb zelf een TF LE 80th en normaal zijn de zwarte delen in de bumper voor- en achteraan toch niet in koetswerkkleur gespoten. Nog een verdoezelt schoonheidsfoutje?


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.