door Bruce » zo maart 08, 2009 8:37 am
whelmond schreefColonHallo allemaal,
Ik heb oooooit wel eens het antwoord op de volgende vraag gelezen, maar ik kan het echt niet meer teug vinden.
Mijn rechter achterband is veel snelle afgesleten dan de andere banden. Allebei de voorwielen hebben nog zo'n 6 mm profiel en de linker achterband nog 3-4mm. Rechts achter is echter compleet glad!
Ik heb de auto wel netjes om de 15dkm laten uitlijnen, en erg veel correctie was er neit nodig..
Wat was het probleem ookalweer?
Gr. wout
Hai, ik zou gewoon maar eens beginnen met een set van 4 nieuwe banden en dan opnieuw laten uitlijnen, dat zal echt een wereld van verschil maken, mocht dat het probleem niet geheel oplossen zou ik verder kijken naar lagers en rubbers.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping